Splošni pogoji

Način plačila

Plačilo je ob dostavi in pri osebnem prevzemu v mesnici mogoče z gotovino ali kartico (BA, Maestro, Eurocard, Visa, Diners,  American Express, Karanta, Activa). Osebni prevzem blaga v mesnici vam zagotavlja 5 % popusta.

Cene na spletni strani

Spletna mesnica ima vse cene izražene v evrih in vključujejo DDV (9,5 %). Cene se lahko spreminjamo dnevno. Vedno se trudimo, da bi bile cene ažurne in točne. Lahko pa se zgodi, da je kdaj podatek napačen. Pri nakupu in plačilu pa se upošteva cena, ki jo je kupec potrdil v času oddaje naročila. Trenutno dostavljamo le v Ljubljani pri naročilu nad 100 €. Cene, ki so navedene v spletni mesnici, ne vključujejo stroškov dostave. 

Veljavnost priporočene ali posebne ponudbe

Roki veljavnosti priporočene ali posebne ponudbe so  navedeni ob sami priporočeni ali akcijski ponudbi.

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

Kupec izbere izdelek (ali več njih) in količino. Pred oddajo naročila naj kupec pregleda izdelke v košarici, izvede želene popravke in šele na koncu potrdi naročilo. Po potrditvi nakupa se uporabniku prikaže informativni račun. Znesek na dejanskem računu se lahko od zneska pri naročilu razlikuje za +/- 10 %. Kose mesa režemo sproti in teže variirajo za nekaj gramov.

Naročene izdelke je mogoče prevzeti v mesnici na Štihovi ulici 13 v Ljubljani. Če je informativni znesek nakupa večji od 100 €, lahko na vašo željo blago dostavimo z lastno dostavno službo, vendar le ob petkih med 14.00 in 20.00 na območju Ljubljane. Stranka ima možnost izbire okvirne ure za dostavo. Lahko pa se zgodi, da bo meso dostavljeno pol ure pred ali po dogovorjeni uri.

Dobavljivost izdelkov

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Dobavljivost izdelkov je lahko zaradi njihove narave občasno omejena. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan ali ga ni več na zalogi. Ponudnik se zavezuje, da v takem primeru kupca nemudoma o tem obvesti in mu omogoči preklic oz. zamenjavo naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Vračilo blaga/vračilo kupnine

V primeru, da z dobljenim blagom niste zadovoljni, je le-tega mogoče vrniti v roku 24 ur. Ob vračilu vam bomo vrnili znesek, ki ste ga za to blago odšteli.

Dobavni rok

Pri nas lahko sami določite dan in uro prevzema mesa v mesnici. Izbirate pa lahko med dnevi in urami, ko je mesnica odprta. V kolikor imamno na zalogi vse izdelke, je možen prevzem ali dostava že isti dan. Ko je naročilo pripravljeno za prevzem ali dostavo, dobi stranka mail in sms sporočilo, da je naročilo propravljeno za prevzem ali dostavo. 

Če je vaše informativni izračun višji od 100 €, lahko naročite dostavo na območju Ljubljane. Dostava je možna vsak dan od ponedeljka do sobote. Natančnejše pogoje za prevzem blaga si lahko prebere v prejšnjem odstavku.

Varnost

Ponudnik v svoji spletni trgovini uporablja ustrezna sredstva, ki so potrebna za zaščito osebnih podatkov pri prenosu in shranjevanju. Ponudnik ni odgovoren za poškodbe računalniške opreme ali druge lastnine naročnika, ki bi jih lahko povzročili vnosi virusov ob obisku naše spletne strani. Uporabnik mora sam varovanje svoje uporabniške podatke in predvsem gesla. Uporabnik mora prav tako jamčiti za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov. Uporabnik odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik varuje osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Z registracijo v našo spletno trgovino: mesarstvo-petrin.si se uporabnik strinja, da bo od ponudnika prejemal le: informativno gradivo, ponudbe, račune in ostalo potrebno komunikacijo.

Komunikacija

Če naših obvestil, informativnega gradiva, ponudb in stale komunikacije ne želite prejemati, nam to sporočite in ponudnik bo vašo željo upošteval. Vseeno pa boste po elektronski pošti prejeli informativni račun ob morebitnem naročilu.

Pritožbe in spori

Pritožbe in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti ali klasični pošti. Oba naslova sta navedena med kontakti.

POGOSTA VPRAŠANJA

1. Zakaj smo se odločili za spletno mesnico?

Smo družinsko podjetje, ki na slovenskem trgu deluje že 20 let. Stranke, ki nas poznajo, vedo, da se trudimo in da naredimo vse za zadovoljstvo našega kupca. Živimo v sodobnem času, v katerem imamo vse manj časa, da bi hodili v trgovino, kaj šele v mesnico. Zato smo v spletni mesnici videli našo priložnost, da zapolnimo to vrzel. Ker se zavedamo, da je treba s časom naprej, smo se z razvojem interneta, ki je prišel že v vsako slovensko gospodinjsko, odločili za ta korak. 

2. Ali nam lahko zaupate, glede na to, da ne vidite mesa v živo?

Odgovor je jasen. Seveda! Vsakemu kosu mesa smo dodali opis, tako da bo vaša odločitev o nakupu še lažja, kot če bi bili pri mesarju in bi se znašli v dilemi. V spletni mesnici imate čas, da svoj nakup v miru in tehtno premislite. Delamo pošteno in na dolgi rok, zato ni v našem interesu, da vam podtaknemo nekaj, česar niste naročili. Zadovoljna stranka je naše osnovno načelo. Vse vaše kritike in predlogi so izredno dobrodošli in nam bodo v veliko pomoč, da bomo še boljši.

3. Kaj je naša prednost? Naša ponudba temelji na butični prodaji mesa.

To pomeni, da kupec dobi natančno obdelano meso. Vsem kosom mesa obrežemo maščobo in razne priveske, razen kosom, ki so takšni že v osnovi (bočnik ima žilice, bržola ima v sredini zrezka maščobo …).

4. Kako pakiramo meso?

Večino mesa dobi kupec zapakirano vakuumsko. Meso se pakira sproti, glede na vaše naročilo, in ni pripravljeno vnaprej. Izjema so nekateri kosi zorjenega mesa. Vakuumskega pakiranja ne zaračunavamo!

5. Kaj so paketi?

Paketi so zapakirano meso, in sicer v tolikšnih količinah, kot ga potrebujete. Na primer: Pri mesarju kupite 2 kg mesa za golaž. Za pripravo potrebujete le 0,5 kg mesa, zato morate meso doma razdeliti na 4 dele in ga potrebno označiti. Sedaj to namesto vas naredimo že mi, meso pa zaradi vakuumskega pakiranja zagotavlja boljše shranjevanje.  

6. Zakaj vakuumsko pakiranje?

Tako pakirano meso je obstojnejše in zdrži v hladilniku (na temperaturi do + 5°C) še nekaj dni. Tudi pri zamrzovanju vakuumsko pakirano meso ohrani boljšo kakovost, saj v vrečkah ni zraka. Takšen način pakiranja je zelo primeren tudi za transport, če greste na primer na morje, na potovanje z avtodomom ali na kampiranje. Z vakuumskim pakiranjem se rok uporabe mesa podaljša. Na željo strank meso zapakiramo v več paketov, odvisno od potrebe (npr. 5 paketov po 3 svinjske zrezke). Vakuumsko zapakiranega mesa ni treba zamrzovati. Hrani se na temperaturi do + 5°C. Rok trajanja je najmanj 8 dni. Izjemi sta piščančje meso, ki ima rok trajanja  4 dni, goveje meso pa je uporabno do 3 tedne. Če vakuumsko zapakiranega mesa ne porabite v določenem roku, ga še vedno lahko zamrznete. Poleg vsega želimo z vakuumskim pakiranjem mesa v zamrzovalne vrečke stranki prihraniti čas, saj ji tega ni treba delati doma.

7. Kako označujemo meso?

Na vsakem paketu, ki ga naročite, je napisana vrsta mesa in za kaj se rabi (npr. meso za golaž, teletina za obaro, svinjina za rižoto) ter datum pakiranja. Kupec se s tem izogne težavam pri prepoznavanju mesa, še posebej če ga zamrzne.

8. Iz kje izvira meso?

Meso je izključno slovenskega porekla. Pri nabavi mesa pazimo, da je meso resnično prve kvalitete, zato sodelujemo samo s kmetijami, katerim zaupamo in imamo z njimi že vrsto let dobre odnose. Vsi mesni izdelki pa so iz naše lastne predelave. Pri izdelavi se izogibamo konzervansom in se trudimo, da so naši izdelki zdravju neškodljivi.

9. Informativni račun?

Ko zaključite nakup se vam izpiše račun za meso, ki je bolj informativen in še ne pomeni dejanskega zneska računa (toleranca je lahko 10 % več ali manj). Končni znesek računa se določi s tehtanjem mesa pri pripravljanju paketov.

10. Kaj storim, če nobeden od kriterijev, ki so v ponudbi, ne ustreza mojim željam in imam posebne želje?

Kadar nobeden od kriterijev oziroma normativov, ki so podani za artikle, ne ustreza vašim željam, lahko svoje naročilo oddate pod rubriko Moje naročilo in sami napišete vaše želje. Tukaj informativni račun ni možen.

11. Kaj je zorjeno meso?

Smo ena prvih mesnic v Sloveniji, ki se je začela ukvarjati z zorenjem mesa. Pri nas je dolga leta vladala miselnost, da je le popolnoma sveže meso najboljše. Vendar temu vedno ni tako. S namernim staranjem mesa dosežemo, da je meso mehkejše in okusnejše. To velja predvsem za goveje meso, ki ga pripravljamo kot steake in da ohranijo v sredini še rožnato barvo. Meso zorimo po vzoru nekaterih zahodnih držav, kjer je to stalna praksa.

12. Kje smo?

Nahajamo se na Štihovi ulici 13, v Zupančičevi jami za Bežigradom. Naša trgovina je v atriju poslovne stavbe na danem naslovu (še zemljevid)

13. Kako vem, da je moje naročilo sprejeto?

Naročilo je sprejeto, ko dobite povratno elektronsko sporočilo. Če česa morda nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali vas pokličemo po telefonu.

0
    0
    Naročilo